“Netfliks” Çempionlar Liqasını alacaq

UEFA ildə 5,9 milyard dollar gəlir hədəfləyir – “Netflix”, “Disney” və “Amazon” 2027-ci ildən Çempionlar Liqasının yayım hüquqları uğrunda mübarizə aparacaq 💰⚽️
90plus.az xəbər verir ki, UEFA 2027-ci ildən etibarən Çempionlar Liqasının yayım hüquqlarında böyük dəyişikliklər etməyə hazırlaşır. İddialara görə, “Netflix”, “Disney” və “Amazon” kimi nəhəng yayımlama platformaları hər turdan bir oyunun eksklüziv qlobal yayım hüququ üçün tenderə qoşulacaq. Yeni “global first-pick” (qlobal ilk seçim) paketi ilə UEFA-nın ildə təxminən 5,9 milyard dollar (4,3 milyard funt sterlinq) gəlir əldə edəcəyi gözlənilir.
🔹 UEFA yayımlama tərəfdaşları axtarır
The Independent nəşrinin məlumatına görə, 2027–2033-cü illəri əhatə edən media hüquqları tenderini oktyabrın 13-də təqdim edəcək. Tenderdə bir yayımçı hər turdan bir oyunu bütün dünyada eksklüziv yayımlaya biləcək. Bu isə azarkeşlərin turniri izləmə üsulunda böyük dəyişiklik yarada bilər.
Tenderi ABŞ-da yerləşən Relevent Sports Group idarə edəcək. The Times isə bildirir ki, Netflix-ə ilkin maraq sorğusu göndərilib.
The Athletic yazır ki, Relevent hazırkı hüquq sahiblərinə də tenderdə iştirak imkanı verəcək. Bu isə onlara yayım ərazilərini genişləndirmək və ya müqavilə müddətini uzatmaq imkanı yarada bilər – beləliklə, Avropada ənənəvi üçillik müqavilə dövrləri keçmişdə qala bilər.
🔹 Azarkeşlər üçün abunə xərcləri arta bilər
“Qlobal ilk seçim” modelinin tətbiqi azarkeşlər üçün yayım parçalanmasına səbəb ola bilər. Yəni, bəzi oyunları izləmək üçün azarkeşlərin əlavə platformalara abunə olması lazım gələ bilər. Məsələn, hazırda Böyük Britaniyada Çempionlar Liqası oyunlarını “TNT Sports” və “Amazon Prime Video” yayımlayır. Yeni sistem tətbiq edilərsə, izləyicilər əlavə bir platformaya da qoşulmalı ola bilər.
The Independent qeyd edir ki, bu “qlobal yayım paketi” ilk mərhələdə ABŞ bazarını əhatə etməyəcək, çünki CBS 2030-cu ilə qədər ABŞ-da eksklüziv yayım hüququna sahibdir. Lakin 2030-dan sonra amerikalı azarkeşlər də eyni vəziyyətlə üzləşə bilərlər.
🔹 Çeferin: “Bu, futbolu daha əlçatan edəcək”
UEFA prezidenti Aleksandr Çeferin Avropa Klubları Assambleyasında çıxışı zamanı yeni yayım dövrünün strateji əhəmiyyətini vurğulayıb. O, “qlobal ilk seçim” modelindən birbaşa bəhs etməsə də, media hüquqlarında innovasiyaların UEFA üçün prioritet olduğunu bildirib:
“Bu birgə layihə sayəsində futbol inkişaf edəcək. Relevent kimi partnyorla birlikdə ən güclü komandanı qurmuşuq. Ən cəlbedici, ən innovativ və ən əlçatan futbolu təqdim edəcəyik.
Rəqəmsal platformalar vasitəsilə oyunu hamıya daha yaxınlaşdıracağıq. Bu yolla həm klublarımızı gücləndirəcəyik, həm də Avropa futbolunun zirvədə qalmasını təmin edəcəyik.”
🔹 Sürətlə dəyişən idman media bazarı
Bu təşəbbüs idman yayımları bazarının sürətlə dəyişdiyini bir daha göstərir. “Netflix” artıq canlı idman sınaqlarına başlayıb: platforma NFL-in Milad oyununu yayımlayıb, Mayk Tayson – Ceyk Pol döyüşü də rekord baxış sayı toplayıb. Şirkət həmçinin 2027 və 2031 qadınlar üzrə dünya çempionatlarının eksklüziv yayımlama hüquqlarına da sahibdir.
💬 Yeni model həm UEFA-nın gəlirlərini artırmaq, həm də rəqəmsal dövrdə azarkeşlərə daha çevik izləmə imkanları təqdim etmək məqsədi daşıyır.